home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  96
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  0
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  35
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Johnson Wax - „CASA DE CURĂȚENIE IN CARREFOUR”  
Achizitioneza orice produs Pronto, Duck, Mr.Muscle participant la Campanie, trimite prin SMS la numarul  1889 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat urmat de numele magazinului si cuvantul Pronto / Duck/ Mr.Muscle , ca in exemplul urmator: 123456789   CARREFOUR PRONTO/DUCK/MR MUSCLE si poti castiga unul dintre premiile alocate Campaniei. Detalii in regulament!
 

 
Regulament:
Se solicita autentificarea prezentului inscris:

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE 
„CASA DE CURĂȚENIE IN CARREFOUR”

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA
1.1. Organizatorul acestei campanii promoţionale (numită în cele ce urmează “Campania”) este
compania SC. Johnson  Wax SRL, cu sediul în Bucureşti, str. Plantelor, nr. 37A, Sector 2, Cod de Inregistrare Fiscală RO 10787297, înregistrată la Registrul Comerţului cu numarul J40/6842/1998 si avand cod IBAN:  RO 10 CITI 0000 0007 2485 5016 deschis la Citibank,  reprezentată de Antonio Matei având funcţia de Director  Country Manager, notificata  la ANSPDCP sub nr. 448, numita in cele ce urmează “Organizator”.
Campania se va desfăşura la nivel naţional prin intermediul FIELDSTAR SRL cu sediul in strada Capitan Aviator Mircea Petre nr 16-18, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9824/18.07.2003, Cod Fiscal nr. RO 15600992, notificată la ANSPDCP, IBAN  RO74 OTPV 1100 0009 5780 RO02, reprezentata de Marian Dumitrescu avand functia de Director General, deschis la OTP Bank Romania – SMB, si denumita in continuare  Agentia.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este 
obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiul doar pe teritoriul Romaniei.
1.3. Campania se va desfasura la nivel national in perioada 01.04.2021-15.04.2021 prin intermediul magazinelor Carrefour specificate in Anexa 1, anexa care face parte integrata din prezentul Regulament.
1.4. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Pronto, Duck, Mr.Muscle  (marci înregistrate apartinand JOHNSON WAX), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediazata in scopul informarii 
publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiiile pe care astfel  de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe durata Campaniei, prin 
publicarea acestuia la adresa de web: www.regulamentepromotii.ro sau poate fi solicitat in scris  la adresa postala strada Capitan Aviator Mircea Petre nr. 16-18, sector 1, Bucuresti.
1.7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmând ca 
asemenea modificări să intre în vigoare numai după publicarea prealabila a acestora, pe site-urile mai sus menţionate.
1.8. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la 
Sectiunea 3 de mai jos. 

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE 
2.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de 
peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu exceptia angajatilor Organizatorilor si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
2.2. Prin Produse Participante se va intelege ca urmatoarele produse comercializate de catre 
Organizator pe piata din Romania, in magazinele selectate de Organizator, participa la promotie.


Produsele participante sunt:

Pronto Aerosol Wood Classic 300ml/12 It
Pronto Spray Classic Lavanda 5in1 300ml
Pronto Aerosol Wood Springtime 300ml/12 RO
Pronto Spray Classic 400ml 
Pronto Aerosol MS Classic 300ml/12 IT
Pronto Aerosol MS Lime 300ml/12 RO
Pronto Aerosol MS Jasmine 300ml/12 IT
Pronto Spray Multisuprafete 400ml
Pronto Spray Ulei Nutritiv 250ml
 Pronto Revive It Oils Dark 100ml12 RO
Pronto Revive It Oils Normal 100ml12 RO
Pronto Spray Lemn Clasic + Pronto Spray Multi Suprafete -40% Din Multisuprafete
Pronto Spray Lemn Clasic Duo Pack -40% Din Al Doilea Produs
Pronto Spray Lemn Springtime + Pronto Lemn Curat  - 50% Din Detergent
Pronto Spray Suprafete Lime + Pronto Lemn Curat  - 50% Din Detergent
Pronto Detergent Suprafete Delicate
Pronto Lemn Curat Detergent 750ml
Pronto Lemn Curat Detergent 1000ml
Pronto Detergent Lemn Ulei Migdale 750ml
Pronto Lustruire Parchet 750ml
Pronto Wood Wipes (Servetele) Aloe Vera 25 Buc
Pronto Pulverizator Aloe Vera 500 Ml
Pronto Pulverizator Multisurface 500ml
Pronto Plumero (Pamatuf) Baza
Pronto Plumero (Pamatuf) Rezerva (X5 Rez.) 
Duck Deep Action Gel Marine 750ml
Duck Deep Action Gel Pine 750ml
Duck Deep Action Gel Lavender 750ml
Duck Deep Action Gel Duopack Marine
Duck Deep Action Gel Duopack Pine 
Duck Toilet Shield 750ml
Duck Foaming Bleach Gel Marine750ml
Duck  Foaming Bleach Gel Pine 750ml
Duck Fresh Discs  Active Eucaliptus Blistr 36ml/10 RO
Duck Fresh Discs Lavander Blistr 36ml/10 RO 
Duck Fresh Discs Lime Blistr  36ml/10 RO 
Duck Fresh Discs  Marine Blistr 36ml/10 RO 
Duck Fresh Discs Petals Hldr 36ml/10 RO 
Duck Fresh Discs Tropical  Hldr 36ml/10 RO 
Duck Fresh Discs Lime Blistr 11.5ml/10 RO GRBG 2DSC
Duck Fresh Discs Marine  Blistr 11.5ml/10 RO GRBG  2DSC 
Duck Fresh Discs Rezerve Lime Gel (12 Discuri = 2 X 6) 72ml
Duck Fresh Discs Rezerve Marine Gel (12 Discuri = 2 X 6) 72ml
Duck Fresh Discs Rezerve Active Eucalyptus Gel (12 Discuri = 2 X 6) 72ml
Duck Fresh Patch Lime Gel (3 Benzi) 27 Gr (Duck Benzi Parfumate)
Duck Fresh Patch Pine Gel (3 Benzi) 27 Gr  (Duck Benzi Parfumate)
Duck 3in1 Aparat Marine 55ml            
Duck 3in1 Aparat Fresh Lavender 55ml
Duck 3in1 Aparat Cool Mist 55ml
Duck 3in1  Rezerva Dubla Cool Mist 2x55 Ml
Duck 3in1  Rezerva Dubla Fresh Lavender 2x55 Ml
Duck 3in1  Rezerva Dubla Marine 2x55 Ml
Duck Active Clean Ap.Citrus
Duck Active Clean Ap.Pin
Duck Active Clean Ap.Tropical Sun
Duck Active Clean Ap.Marin
Duck Active Clean Ap.Dazzling Petal
Duck Active Clean Ap.Fruitopia 
Duck Aqua Blue Holder 1x40g
Duck Aqua Blue Aparat Dublu 2 Buc.X 40g  
Duck Aqua Aparat Green 4in1
Duck Aqua Blue Aparat Green 2 Buc.X 40g  
Duck Per Cassetta 3in1 (Caseta Pentru Bazin) 1 Buc 50g 
Mr Muscle Drain Gel 1000ml
Mr Muscle Instalatorul Gel 1L Duopack 
Mr Muscle Drain Gel 500 Ml
Mr Muscle Foamer OE 500ml/12 RO
Mr Muscle Granule Pt. Desfundat Tevile 50gr. 
Mr Muscle Granule Pt. Desfundat Tevile 250gr. (Niagara)
Mr Muscle Kitchen SRP 500ml/12 RO
Mr Muscle Kitchen SRP 750ml/6 RO
Mr Muscle Bathroom & Toilet 500ml SRP
Mr Muscle Bathroom & Toilet 750ml (+50% Gratis) 
Mr Muscle Glass & Surface (Pulverizator) 500ml. (Blue)







2.3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a 
acestui Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a înlătură orice tentativa de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care încearcă sa fraudeze.
2.4. Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale de achizitionare a produselor participante pe care 
le-au inscris in campanie, pentru ca in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa le poata prezenta in original spre a fi validati drept castigatori in vederea inmanarii premiului. 
2.5. Un consumator/participant se poate inscrie in Campanie, cu maximum 2 bonuri sau facturi fiscale, intr-o zi calendaristica
2.6. Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon indiferente de modalitatea inscrierii codului

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate trebuie sa achizitioneze orice produs Pronto, Duck, Mr.Muscle participant la Campanie (mentionat in articolul 2.2 al prezentului regulament) si sa trimita prin SMS la numarul  1889 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat de numele magazinului si cuvantul Pronto / Duck/ Mr.Muscle , ca in exemplul urmator: 123456789   CARREFOUR PRONTO/DUCK/MR MUSCLE.

Un cod de participare va putea fi inscris in Campanie de catre un singur participant. 

3. INSCRIEREA PRIN SMS
3.1. 1 Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de telefon  1889 (numar  cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Telekom), in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus), data limita de primire a SMS-urilor de inscriere in Campanie fiind ultima zi a campaniei (inclusiv), a unui mesaj care sa contina codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat de numele magazinului si cuvantul Pronto / Duck/ Mr.Muscle , ca in exemplul urmator: 123456789   CARREFOUR  PRONTO
3.1.1. Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: 
a. Sa contina codul unic inscris pe bonul fiscal al unui produs participant achizitionat, numele magazinului si numele brandului Pronto / Duck/ Mr.Muscle ca in exemplul urmator: 123456789   PRONTO
b. Codul unic al bonului fiscal al produsului participant respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, indiferent de persoana care face acea inscriere;
c. Codul unic sa fie primit la numarul  1889  in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus).
d. Nu se pot trimite de pe un acelasi numar de telefon mesaje de participare pentru participanti diferiti, in aceste cazuri participarile se considera tentative de frauda si se vor anula, nu vor putea castiga premiul in cadrul campaniei.
3.1.1. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul corect, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:
a. Daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei atunci SMS-ul raspuns va fi: „CASA DE CURATENIE IN CARREFOUR" incepe pe 1.04.2021, ora 00:00.”.
b. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, iar participantul nu a inscris 2 coduri in cursul zilei respective, prin niciuna din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi urmatorul SMS: „Felicitari! Ai inca o sansa la un premiu!. Pastreaza bonul fiscal pentru validare. Detalii la infoline 021-316.31.50”;
c. daca mesajul este invalid, respectiv nu contine nume magazin/cifra sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile stipulate in art.3.3.1 si art.3.3.2. de mai sus, atunci SMS-ul raspuns va fi: “ Ne pare rau, mesajul este gresit. Detalii la infoline 021-316.31.50”.
d. daca mesajul a fost trimis in forma corecta si bonul trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, de pe acelasi numar de telefon atunci SMS-ul raspuns va fi: ”Ai introdus deja acest numar de bon. Detalii la infoline 021-316.31.50”
e. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, dar participantul a inscris deja 2 coduri in cursul zilei respective prin una din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul SMS: „Ai inscris deja 2 bonuri. Conform Regulamentului, ai inscris numarul maxim de bonuri pe zi. Poti incerca din nou maine Detalii la infoline 021-316.31.50.”
f. Daca mesajul a fost trimis dupa data de sfarsit a campaniei atunci SMS-ul raspuns va fi: „Campania s-a incheiat pe data de - 15.04.2021, ora 23:59. Te asteptam la urmatoarele campanii!”
3.1.2. La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1889 care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 3.1.1 si art. 3.1.2 de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articol din prezentul Regulament.
3.1.3. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:
a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul 1889, precum si pentru mesajele trimise dupa terminarea Campaniei sau catre un alt numar de telefon;
b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;
c. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde expeditorului acelui mesaj;
d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns corespunzator fiecarui mesaj primit;
e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
f. pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon inscris;
g. pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care au fost inscrise in Campanie numerele de bon de participare;
h. Pppentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra numerelor de bon care au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra produselor participante nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari.
3.1.4. Dupa data limita de primire a mesajelor, Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor scrise la numarul de SMS al Campaniei.



4. SECTIUNEA 4. PREMIUL 
In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele premii/categorii de premii: 
       Categoria 1
Nr crt Descriere Premiu Cantitate Valoare unitara LEI, TVA inclus Valoare totala LEI, 
TVA inclus
1 Tableta Apple iPad 8 (2020), 10.2", 32GB 3 1.748.99 4436.97
TOTAL VALOARE PREMII, FARA TVA 4436.97 LEI, TVA inclus

       Categoria 2
Nr crt Descriere Premiu Cantitate Valoare unitara LEI, TVA inclus Valoare totala LEI,
TVA inclus
2 Robot de aspirare Xiaomi Mi Mop PRO 6 1319.90 7919.4
TOTAL VALOARE PREMII, FARA TVA 7919.4 LEI, TVA inclus


4.1. În cadrul Campaniei se vor acorda, prin tragere la sorți, 3 Tablete Apple iPad 8 (2020), 10.2", 32GB si 6 Robot de aspirare Xiaomi Mi Mop PRO premii  in valoare totala de  12356.37 lei (valoare cu TVA); echivalent a 2537 Euro – la cursul BNR al zilei in care a fost autentificat Regulamentul.
4.2. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 12356.37 lei (valoare cu TVA); echivalent a 2537 Euro – la cursul BNR al zilei in care a fost autentificat Regulamentul
4.3. Se vor extrage 9 castigatori si 3 rezerve aferente fiecarui castigator, pentru toate magazinele din cele mentionate in Anexa 1.
4.4. Valoarea premiului o reprezintă valoarea comerciala menționată anterior la care se adaugă 
impozitul ce va fi reținut la sursa de catre imputernicit. 
      4.5 Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt premiu şi nici nu se poate acorda contravaloarea lui în 
bani. În cazul refuzului vreunui câştigător de a beneficia de premiu (prin refuzul unui câştigător însemnând că respectivul câştigător nu doreşte să intre în posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc) sau, în cazul imposibilităţii validării sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmând a trece la validarea altui câştigător dintre rezervele extrase, în ordinea extragerii acestora. În cazul în care Organizatorul nu poate valida drept câştigător niciun alt potenţial câştigător, atunci Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu mai atribui premiul astfel neacordat.
4.6 In cadrul prezentei Campanii, un participant unic, identificat prin numar de telefon, poate castiga un singur premiu acordat prin tragere la sorti, pe toata durata Campaniei.






SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIULUI SI VALIDAREA CASTIGATORILOR
5.1. Acordarea premiilor
PremiIle se va acorda prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:
Toti participantii inscrisi in campanie vor fi inclusi in extragerea finala in urma căreia se vor acorda premiile. Se va extrage un castigator si trei rezerve pentru fiecare premiu. Rezervele vor inlocui in ordinea extragerii castigatorul daca acesta nu poate fi validat sau refuza premiul.
5.2. Tragerea la sorti a castigatorului
5.2.1. Tragerile la sorti se va efectua in programul random.org, in prezenta unui notar si a reprezentantilor desemnati ai Organizatorului.
5.2.2. Castigatorii sunt stabiliti printr-o extragere care va avea loc in maxim 15 zile lucratoare de la terminarea campaniei.
5.3. Validarea castigatorului
5.3.1. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
5.3.2. Astfel, pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de către acesta în mod cumulativ a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul a respectat toate condițiile de înscriere mentionate in regulament.
(2) Participantul deține bonul produsului in original cu Codul fiscal unic desemnat castigator si il prezintă Organizatorului la solicitarea acestuia, în vederea validării sale, fiind in mod expres prevazut ca imposibilitatea de a prezenta bonul de achizitie a produsului participant si care  contine codul câștigător va duce la descalificarea participantului potential castigator de a intra in posesia premiului.
5.3.3. Potentialii castigatori ai premiilor vor fi contactati de catre reprezentantii Organizatorului pe 
numarul de telefon pe care l-a folosit la inscrierea in Campanie, pentru a li se comunica despre  desemnarea ca potentiali castigatori ai unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului.  Pentru a fi validat drept castigator, si pentru a intra in posesia premiului, potentialul castigator trebuie:
- sa poata fi contactat la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie, in termen de 3 zile 
lucratoare de la data desemnarii acestuia ca potential castigator (respectiv data primirii mesajului din partea Organizatorului privind castigul); numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea castigatorului si validarea acestuia.
Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea unui alt potential castigator. In masura in care potentialul castigator indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si vor intra in posesia premiului.
- in momentul contactarii acestora, Participantii trebuie sa declare numele, prenumele, CNP-ul si 
adresa completa, dupa ce in prealabil isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii si atribuirii premiului.
- sa confirme in termen de 3 zile lucratoare, participarea la Campanie, prin transmiterea bonului fiscal in original, prin posta sau curier la adresa specificata de catre Organizator, FIELDSTAR SRL, strada Capitan Aviator Mircea Petre nr 16-18, sector 1, Bucuresti, bon fiscal care dovedeste ca a cumparat un Produs Participant
5.3.4. Validarea finala se va face prin compararea numarului bonului fiscal potential castigator extras 
in urma tragerii la sorti cu numarul bonului primit la adresa FIELDSTAR SRL, strada Capitan Aviator Mircea Petre nr 16-18, sector 1, Bucuresti, si in cazul in care acestea coincid, potentialul castigator este declarat castigator.
5.3.5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat telefonic conform art. 5.3.3 a de mai 
sus (ca de exemplu in situatiile in care nu raspunde la numarul pe care l-a comunicat la inscriere, numarul nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire a serviciului de telefonie mobila, numarul de telefon este suspendat, deranjat etc) acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art.5.1.1 de mai sus. Un potential castigator rezerva va fi apelat de 8 ori intr-un interval de 48 ore. Odata contactat, potentialul castigator are la dispozitie 48 ore pentru a comunica toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane,  drepturile asupra premiului castigat.

5.4. Intrarea in posesia premiului
Premiului va fi expediat castigatorului la adresa indicata de catre acesta, pe cheltuiala Organizatorului, prin curier, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la validare. Identitatea castigatorului va fi comunicata catre public prin intermediul site-ului www.regulamentepromotii.ro. Premiul va fi inmanat Castigatorului pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.

5.4.1. Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage 
raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici in cazul in care un Partcipant desemnat castigator nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numarului de telefon incorecte / incomplete.
5.4.2. Daca castigatorul returneaza produsului achizitionat, va returna si premiul. 
Imposibilitatea contactării potentialului câstigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale, precum si celelalte informatii solicitate pana la data limita mentionata in regulament, neprezentarea documentelor de identitate ori a bonului fiscal original, duce la pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezerva extrasa conform art.5.3 de mai sus.

SECTIUNEA 6. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORULUI PREMIULUI
Numele si prenumele castigatorului validat, precum si premiul castigat in cadrul Campaniei vor fi anuntate public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Castigatorul va fi publicat in sectiunea dedicata Campaniei de pe site-ul web www.regulamentepromotii.ro  in cel mult 15 zile lucratoare de la validarea lor.

SECTIUNEA 7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

7.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Agentia si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legislației privind protecția datelor cu caracter personal respectiv, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date și ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018. 
7.2. Organizatorul și Agentia acționează în calitate de operatori asociați conform art. 26 din GDPR în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se înscriu în Campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate și utilizate în contextul organizării și desfășurării Campaniei vor fi guvernate  de regulile descrise în acest Regulament. 

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrării a fost adăugat între paranteze atunci când se detaliază scopul prelucrării datelor cu caracter personal: consimțământ în conformitate cu art. 7 (1) (a) din GDPR, obligația legală a operatorului în conformitate cu art. 7 (1) (c) din GDPR și interese legitime în conformitate cu art. 7 (1) (f) din GDPR):
a) organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor căștigătorilor, utilizarea datelor cu caracter personal ale câștigătorilor în scopuri promoționale și publicitare în legătură cu selecția și anunțarea câștigătorilor, transmiterea de comunicări comerciale cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje și alte comunicări similare (consimțământul persoanelor vizate);
b) soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărarea în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerilor);
c) activități de arhivare, dacă sunt cerute de legislație (obligația legală a Organizatorului).
  În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment. În cazul în care câștigătorii își retrag consimțământul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fără a afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili să participe și să primească premiile oferite.

Sursa și destinatarii datelor cu caracter personal

Organizatorul  poate dezvălui datele  cu caracter personal către:

partenerii sai, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agenția), notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Campaniei);
altor societăți din grupul SC Johnson;
furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing - agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă, 
autorități publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societăți din SC Johnson ,dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim).

Durata de păstrare a datelor

Păstrarea datelor cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. 

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioadă suplimentară de minim 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile în justiție). 

Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoană vizată. Până la data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de și le sunt recunoscute drepturile aplicabile conform Legii nr. 677/2001. 

Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de următoarele drepturi: 
a) Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept le permite să obțina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.
b) Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
c)    Dreptul la ștergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când: 
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate și se prelucreaza;
si-au retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ. De asemenea se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lor specifică.
e) Restricționare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în următoarele situații:
în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauză;
în cazul în care prelucrarea este ilegală, iar persoanele vizate se opun ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoanele vizate le solicita pentru o acțiune în instanță;
în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor lor în calitate de persoană vizată.
f)    Dreptul la portabilitate: în măsura în care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datele lor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV).  Dacă persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate să transmita datele lor cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. 

Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele a) - f) de mai sus, persoanele vizate puteți contacta utilizând următoarele date de contact: 
În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor (DPO)
Adresa de Corespondență: Roxana Nicolae
Email: roxana.nicolae@fieldstar.ro
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considera că le-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania
anspdcp@dataprotection.ro 




SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi 
controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si 
indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si
continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale
pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083
C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie 
existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora. 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor, contributiilor sau ale altor obligatii financiare legate de premiul oferit pe care le poate datora castigatorul, cu exceptia impozitului aplicabil venitului din premiu, a carui valoare individuala depaseste suma de 600 lei.
In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul prin intermediul Agentiei va calcula, declara, suporta si plati la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, prin raportare la venitul net din premii stabilit conform art. 76 din Legea nr 571/2003 privind Codul Fiscal.  

SECTIUNEA 10. LITIGII SI FRAUDE
10.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate
pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor
inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul 
Organizatorului.
10.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe 
durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: strada 
Capitan Aviator Mircea Petre nr. 16-18, sector 1, Bucuresti. Dupa data publicarii listei cu castigatorul, conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorului si atribuirea premiului.
10.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a 
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

SECTIUNEA 11. DIVERSE
11.1 Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor 
prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
11.2 Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul 
Agentiilor, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
11.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigator a contributiei de asigurari 
sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigator pentru premiul castigat de acesta, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta Campanie, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiului impozabil) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.   
11.4 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii,
decizia Organizatorului este definiva. 

11.5 Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.
11.6 Regulamentul Campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro . 
Redactat si autentificat de Biroul Individual Notarial “Lazar Monica Stefania” din Bucuresti, intr-un singur exemplar original, semnat de parti care ramane in arhiva biroului notarial si in 4 ( patru) duplicate, din care 1 ( un) duplicat ramane in arhiva impreuna cu originalul, iar 3 ( trei ) duplicate se elibereaza partilor.
S.C. Johnson Wax SRL

Prin imputernicit,
 S.C. FIELDSTAR SRL
 
Anexa 1 – Magazine Participante

Carrefour Hypermarket

  Magazin
1 BAIAMARE
2 BANEASA
3 BERCENI
4 BOTOSANI
5 BRAILA1
6 BRASOV
7 Brasov 2 Afi
8 Buzau
9 CLUJ
10 COLENTINA
11 COLOSSEUM
12 CONSTANTA
13 Corbeanca
14 DROBETA
15 FOCSANI
16 GALATI
17 IASI ERA
18 IASI FELICIA
19 MEGAMALL
20 MILITARI
21 ORADEA LOTUS
22 ORADEA ERA
23 ORHIDEEA
24 PARKLAKE
25 PIATRA NEAMT
26 PITESTI
27 PLOIESTI
28 SATUMARE
29 SIBIU
30 Roman
31 SUCEAVA
32 TARGU JIU
33 TIMISOARA
34 UNIRII
35 VALCEA
36 VULCAN
37 Targu Mures
38 Veranda
39 Targoviste
40 Zalau


 
Acesta promotie este valabila de la 2021-04-01 si expira la 2021-04-15  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24