home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  96
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  0
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  35
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Ardealul - Castiga o bucata de Ardeal!  

Achizitioneaza in perioada campaniei, 01 iulie 2010 - 01 septembrie 2010, cel putin un produs participant la promotie, trimite sms la 1896 cu codul format din 8 cifre si poti fi chiar tu castigatorul unuia dintre cele 63 premii zilnice sau a marelui premiu: un teren in Ardeal!


 

 
Regulament: REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE"Castiga o bucata de Ardeal" 01 iulie 2010 - 01 septembrie 2010  SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI1.1. Organizatorul campaniei promotionale pentru consumatori "Castiga o bucata de Ardeal"  (denumita in continuare "Campania") este S.C PRODUCTIE Ardealul SRL. cu sediul central in Bucuresti, Str. Copilului 14-18, sector 1,  J40/15618/2006, Cod unic de inregistrare nr. 6832411, cod TVA RO 6832411 (numita in prezentul regulament “Organizatorul” sau PRODUCTIE Ardealul SRL), înregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal in baza notificării nr. 5089.1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor intra in vigoare la data autentificarii actului aditional prin care Regulamentul este modificat. SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata. SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI4.1. Campania va incepe in data de 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei si se va incheia la data de 01 septembrie 2010 ora 23:59:59, ora Romaniei. 4.2. Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui cod promotional valid in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei si 01 septembrie 2010 ora 23:59:59 ora Romaniei. Orice cod promotional trimis inainte de data 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei sau dupa data de 01 septembrie 2010 ora 23:59:59, ora Romaniei nu va fi luat in considerare.SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE5.1. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul/resedinta in Romania (denumite in continuare "Participanti"), cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, care trimit cel putin un cod promotional format din 8 caractere numerice, tiparit pe capacele produselor participante sau pe stickerul aplicat pe ambalaje sau un cod extra format din 8 carcatere numerice, respectand prezentul Regulament. Codul unic poate fi trimis doar prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote la numarul scurt 1896, (SMS cu tarif normal in retelele mentionate). 5.2. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii PRODUCTIE  Ardealul SRL, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale PRODUCTIE Ardealul SRL si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie). 5.3.Participarea la aceasta Campanie, implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament. SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE6.1. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse evidentiate prin ambalaje cu insemne promotionale ce contin codul unic promotional tiparit pe capac sau pe stickerul aplicat pe ambalaje, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre PRODUCTIE Ardealul SRL: - pate de porc Ardealul 100 grame, 200 grame sau 300 grame;- pate de pui Ardealul 100 grame, 200 grame sau 300 grame;- pate picant Ardealul 100 grame si 200 grame;- pate vegetal Ardealul 100grame si 200 grame;- pate vegetal cu ardei Ardealul 100 grame;- carne de porc Ardealul 300 grame;- carne de vita Ardealul 300 grame;- fasole cu costita Ardealul 300 grame;- fasole cu carnaciori Ardealul 300 grame.Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care, in plus fata de informatia obisnuita, vor contine (i) un cod promotional format din 8 caractere numerice in formatul xxxxxxxx, tiparit pe capacul cutiei si (ii) informatii despre campania promotionala sau (iii) sticker aplicat pe ambalaj care contine cod unic promotional si informatii despre campania promotionala.La aceasta campanie participa doar produsele care au insemnele promotionale mentionate mai sus. SECTIUNEA 7. PREMIILE ACORDATE7.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:  ·          63 premii zilnice constand intr-un voucher in valoare de 120 EURO (cu TVA inclus) ce include urmatoarele servicii:  o         cazare 2 nopti la o pensiune de minim 3  margarete pentru 2 persoaneo         mesele aferente sederii celor 2 zile la pensiune (2 mese de mic dejun, 2 mese de pranz si 2 cine pentru 2 persoane). Pentru fiecare masa Organizatorul isi rezerva dreptul de a stabili impreuna cu Pensiunea desemnata de aceasta componenta meniului, considerat standard. In meniu nu vor fi incluse, dar fara a se limita la: bauturi alcoolice si nealcoolice, tigari, etc. Componenta celor 3 mese va fi comunicata de catre Organizator Castigatorilor premiilor zilnice la inmanarea voucherului.  ·          Marele premiu in valoare de 14139 EURO cu care castigatorul isi poate achizitiona un teren in Ardeal. Anexat la regulament se gasesc cateva oferte de pret pentru terenuri ce pot fi achizitionate in tinutul Ardeal. Ofertele de pret sunt oferite cu titlu informativ si nu restrictioneaza castigatorul la achizitionarea/ alegerea uneia dintre ele. Au ca scop evidentierea posibilitatii de achizitie. Premiile sunt calculate la valoarea 1 EURO= 4.1 RON, iar din valoare lor se va retine impozitul de 16%conform prevederilor Codului Fiscal. Cursul EURO a fost fost stabilit tinand cont de media istorica a cursului BNR pe primele 5 luni ale anului 2010. 7.2. Castigatorii premiilor zilnice constand in vouchere oferite in cadrul acestei Campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor. Voucherele sunt valabile doar la pensiunea indicata de Organizator si sunt valabile pana la data de 17 aprilie 2011.7.3. Valoarea totala premiilor este de 21.699 EURO (TVA inclus)SECTIUNEA 8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI8.1. Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant mentionat la Sectiunea 6, si sa se inscrie in Campanie intre 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei si 01 septembrie 2010 ora 23:59:59, ora Romaniei trimitand codul promotional tiparit pe capacul produselor participante/stickerul aplicat pe ambalaj prin  mesaj SMS la numarul 1896 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote sau Orange). 8.2 Pe durata campaniei, participantii trebuie sa trimita codurile promotionale de pe acelasi numar de mobil pentru a cumula sanse in tragerile sorti pentru premiile zilnice sau premiul cel mare 8.3     Participantii care trimit un cod unic inscriptionat pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unui pate de 100 grame au 1(una) sansa de castig la premiile zilnice, cei care trimit un cod unic inscriptionat pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unui pate de 200 grame au 2 (doua) sanse la premiile zilnice, aplicatia electronica dubland practic inregistrarea respectiva, iar cei care trimit un cod unic inscriptionat pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unui pate de 300 grame sau pe stickerul aplicat pe ambalajul oricarei conserve de carne sau mancare Ardealul au 3 (trei) sanse la premiile zilnice, aplicatia electronica tripland practic inregistrarea respectiva. La tragerea la sorti a marelui premiu vor participa DOAR participantii care cumuleaza in timpul promotiei minim 3(trei) sanse de castig, in orice combinatie,  trimise de pe acelasi numar de telefon. Exemplu: Daca un participant a trimis de pe acelasi numar de telefon 6 coduri promotionale aferente a 6 produse de 100 g (sau orice alta combinatie) el acumuleaza 6 sanse la tragerile la sorti pentru premiile zilnice si 2 sanse la tragerea la sorti a marelui premiu.  8.4 Participantii se pot inscrie in Campanie folosind si coduri extra. In cazul in care se constata ca exista erori de tiparire/productie (luand ca exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile inscriptionate pe ambalaje), si Participantul anunta Organizatorul sunand Info Line 021 272 3205 (numar cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie fixa sau mobila), intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, facand dovada acestor erori in termen de 5 zile de la anuntarea Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a acorda Participantului un cod extra cu care acesta poate participa la Campanie.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in urmatoarele conditii:      - daca Participantul a cumparat un produs al carui ambalaj contine un cod promotional cu erori de tiparire/productie (de exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile) si face dovada achizitionarii acestuia in termen de 5  zile lucratoare prin trimiterea capacului sau a ambalajului cu sticker, prin curier cu plata la destinatar; astfel, participantilor nu le va fi impusa nicio cheltuiala suplimentara pentru inscrierea in promotie. Dupa verificarea codului existent pe capac sau sticker, Organizatorul va inlocui in baza de date codul ilizibil cu un cod extra.Ambalajele pentru care s-au acordat coduri extra raman in custodia Oganizatorului pana la finalizarea campaniei. Se va incheia un proces verbal de receptionare a ambalajului in care se va mentiona si codul extra atribuit; procesul verbal se va incheia in 2 exemplare, iar unul dintre ele va fi trimis expeditorului la adresa mentionata pe plic.     - daca participantul introduce un cod promotional si primeste mesajul "Eroare cod! Pentru detalii sunati 021 272 3205". In acest caz, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica situatia respectiva, urmand ca in functie de rezultatul verificarilor sa ii ofere Participantului un cod extra. Situatiile mentionate mai sus pot fi solutionate pana la data de 02.09.2010, ora 18h00.  Codurile extra au acelasi statut ca si codurile promotionale de pe capacele/stickerele aplicate pe ambalajele produselor participante la promotie si pot fi folosite pentru inscrierea in Campanie conform Sectiunii 8.1. din prezentul Regulament. Codurile extra vor fi tot coduri numerice de 8 cifre, din plaja 90000001 - 99999999. Codurile se vor aloca prin tragere electronica la sorti din plaja mentionata si li se vor atribui sanse in sistem in functie de sansele atribuite codurilor pe care le inlocuiesc.8.5. Dupa trimiterea codului prin SMS,  Participantul va pastra capacul/ambalajul cu stickerul aplicat cu codul promotional original pentru validare, iar in cazul in care Participantul va fi declarat castigator, acesta il va trimite catre Organizator pentru validare. In cazul in care participantul a intrat in Campanie cu un cod extra, se va lua in considerare capacul/ambalajul cu stickerul ce are aplicat codul eronat si pentru care s-a acordat un cod extra8.6. Un Participant are dreptul sa participe in Campanie, pe toata perioada Campaniei, cu maximum 30 de coduri promotionale de pe capacele/stickerele produselor participante, fie coduri extra oferite de catre Organizator in conditiile mentionate in Sectiunea 8.1. Dupa atingerea numarului maxim de 30 de coduri, indiferent de modalitatea de transmitere a acestora, accesul Participantului in Campanie va fi restrictionat. 8.7. Pentru ca un mesaj SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: 8.7.1. sa contina un cod promotional sau un cod extra sub forma XXXXXXXX (8 caractere numerice) inregistrat in baza de date a Organizatorului; 8.7.2. codul promotional sau codul extra sa fie trimis catre Organizator in perioada 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei si 01 septembrie 2010 ora 23:59:59, ora Romaniei 8.7.3. sa-l trimita respectand prezentul Regulament. 8.8 MESAJELE CAMPANIEI 8.8.1. Pentru fiecare cod promotional trimis prin SMS, in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care va avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos: a) in cazul in care codul promotional este primit inainte de data si ora inceperii Campaniei: Promotia "Castiga o bucata de Ardeal" incepe din 01.07.2010 ora 00:00:00. Retrimite codul dupa aceasta data. Multumim!b) in cazul in care codul promotional este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei:  Promotia " Castiga o bucata de Ardeal " s-a incheiat pe 01.09.2010, 23:59:59. Te asteptam cu ocazia altor promotii. Multumim!c) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este corect : Cod incorect! Trimite codul unic de 8 cifre de pe capac sau sticker fara spatii sau alte caractere. d) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei este corect si este tiparit pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unei conserve de pate de 100 grame: Felicitari! Te-ai inscris cu 1 sansa la premiul zilnic al promotiei " Castiga o bucata de Ardeal ". Pastreaza ambalajul pentru validare. Succes! d)’ in cazul in care codul primit in perioada Campaniei este corect si este tiparit pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unei conserve de pate de 200 grame: Felicitari! Te-ai inscris cu 2 sanse la premiul zilnic al promotiei " Castiga o bucata de Ardeal ". Pastreaza ambalajul pentru validare. Succes! d’’) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei este corect si este tiparit pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unei conserve de pate de 300 grame sau pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul unei conserve de carne sau de fasole Ardealul: Felicitari! Te-ai inscris cu 3 sanse la premiul zilnic si 1 sansa la marele premiu al promotiei Ardealul. Pastreaza ambalajul pentru validare. Succes! e) daca pe toata perioada Campaniei, un Participant trimite un total de 20 (douazeci) de coduri incorecte prin SMS, accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata perioada Campaniei; astfel, toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 20-lea cod incorect vor fi respinse si toate codurile trimise anterior de pe respectivul numar de telefon vor fi invalidate. In acest caz, catre numarul participant se va trimite automat un mesaj de tipul: Acest numar de telefon a incalcat Regulamentul Campaniei “Castiga o bucata de Ardeal!”. Detalii in regulamentul oficial al campaniei. f) daca un Participant ajunge la limita a 30 de coduri valide inscrise in promotie de pe celasi numar de telefon la care are dreptul conform prezentului Regulament, accesul Participantului va fi automat restrictionat pe toata perioada Campaniei. Mesajul care va fi trimis catre acestia este urmatorul: Ai inscris deja 30 de coduri valide in promotia “Castiga o bucata de Ardeal!”. Consulta regulamentul. g) Daca un cod a mai fost introdus in promotie de pe acelasi numar de telefon ” Cod dublat. Acest cod a fost deja introdus de pe acest numar de telefon. Va rugam introduceti alt cod unic”.8.8.2 Organizatorul nu este raspunzator pentru SMS-urile care nu ajung la destinatia in cauza, dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic. 8.8.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul mesajelor de raspuns (transmise prin SMS) pe parcursul Campaniei. 8.9 Un participant nu are dreptul sa se inscrie in promotie trimitand acelasi cod unic de pe mai multe numere de telefon mobil. Organizatorul isi rezerva dreptul sa investigheze situatiile de acest gen si sa invalideze toate inscrierile in promotie ale Participantului care s-a inscris cu acelasi cod/aceleasi coduri folosind mai multe numere de telefon mobil. SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI 9.1.1          Premiile acordate in Campanie sunt: ·          Premii zilnice in numar de 63, constand intr-un voucher in valoare de 120 EURO ce include urmatoarele servicii:  o         cazare 2 nopti la o pensiune de minim 3  margarete pentru 2 persoaneo         mesele aferente sederii celor 2 zile la pensiune (2 mese de mic dejun, 2 mese de pranz si 2 cine pentru 2 persoane). Pentru fiecare masa Organizatorul isi rezerva dreptul de a stabili impreuna cu Pensiunea desemnata de aceasta componenta meniului, considerat standard. In meniu nu vor fi incluse, dar fara a se limita la: bauturi alcoolice si nealcoolice, tigari, etc. Componenta celor 3 mese va fi comunicata de catre Organizator Castigatorilor premiilor zilnice la inmanarea voucherului. ·          Marele premiu in valoare de 14139 EURO cu care castigatorul isi poate achizitiona un teren in Ardeal        Premiile sunt calculate la valoarea 1 EURO= 4.1 RON, iar din valoare lor se va retine impozitul de 16% conform prevederilor Codului Fiscal. Organizatorul nu este responsabil de organziarea transportului castigatorilor la pensiune si nici nu acopera cheltuielile de calatorie. De asemenea Organizatorul nu acopera fara a se limita la, cheltuieli personale, bacsisuri, intrari la obiective turistice, etc, acestea intrand in responsabilitatea castigatorului.9.1.2. Pentru desemnarea castigatorilor premiilor zilnice, se vor realiza trageri la sorti zilnice, de luni pana vineri, exceptie facand prima saptamana de promotie(saptamana -1 iulie 2010- 4 iulie 2010, cand se va realiza extragere doar vineri, 2 iulie, pentru desemnarea castigatorului de joi, 01 iulie 2010 si ultima saptamana  de promotie- saptamana 30 august- 01 septembrie 2010, care se vor realiza extrageri doar luni, marti, miercuri si joi). Pentru desemnarea castigatorilor premiilor zilnice, extragerea se va realiza doar din codurile inscrise in ziua respectiva, astfel: premiul aferent unei zile a saptamanii se va extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua respectiva (de exemplu: premiul aferent zilei de miercuri se va extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua de miercuri ora 00:00:00 la 23:59:59). La tragerea la sorti din fiecare zi de luni a campaniei, se vor desemna castigatorii zilelor de vineri, sambata si duminica, marti se va desemna castigatorul zilei de luni, miercuri pe cel al zilei de marti, joi se desemneaza castigatorul zilei de miercuri, vineri se desemneaza castigatorul zilei de joi etc.In cazul in care vor exista zile in care nu se vor receptiona inscrieri in promotie, premiile zilnice respective nu se vor mai acorda si vor ramane in posesia Organizatorului iar acest lucru se va consemna in procesul verbal al extragerii intocmit de avocat.9.2. Un Participant are dreptul sa castige in cadrul acestei campanii un singur premiu Zilnic. Tragerile la sorti se vor efectua in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al operatorului de marketing direct al SC PRODUCTIE Ardealul SRL care este More Results Marketing si va fi asistata de un avocat 9.3. In cadrul fiecarei trageri la sorti Zilnice, vor fi extrase, in prezenta Comisiei 1 (unul) cod castigator si 2(doua) coduri de rezerva. In cazul in care potentialul cod castigator nu va fi valid, se va apela la rezerve in ordinea cronologica a extragerii acestora.9.3.1 O persoana fizica (definita de acelasi nume, prenume, adresa si numar de telefon) poate câstiga, cu acelasi cod unic sau cu un alt cod inscris în cadrul prezentei campanii, un singur premiu din categoria de premii zilnice si un singur premiu din categoria marele premiu, cu conditia sa respecte mecanismul campaniei. 9.4. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane. Predarea premiilor de catre castigatori exonereaza Organizatorul de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi. 9.5. Tragerile la sorti sunt publice si vor fi efectuate la sediul More Results Marketing SRL, din Str. Baicului, nr. 82, Cladirea Administrativ, etaj 5,  Sector 2, Bucuresti. Oricine doreste sa participe la tragerea la sorti trebuie sa instiinteze Organizatorul, cu 7 (sapte) zile lucratoare in avans de data la care este programata fiecare extragere conform prezentului Regulement, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, pe adresa SC PRODUCTIE Ardealul SRl, Str. Copilului, nr. 14-18, Sector 1, Bucuresti, In atentia "Departamentului Marketing". 9.6. Marele Premiu Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului marelui premiu se va realiza in data in data de 06 septembrie 2010. La tragerea la sorti vor participa toti cei care au acumulat multiplu de 3 sanse la premiile zilnice (conform art. 8.3). Fiecare participant care a acumulat trei sanse la premiile zilnice in perioada promotiei (vezi sectiunea 8 ), va fi inregistrat in baza de date pentru extragerea marelui premiu o singura data, cu oricare dintre inscrieri in baza carora a ajuns sa acumuleze 1 sansa la marele premiu. In cadrul acestei trageri, vor fi extrase, in prezenta Comisiei 1 (unul) cod castigator si 5(cinci) coduri de rezerva. In cazul in care potentialul cod castigator nu va fi valid, se va apela la rezerve in ordinea cronologica a extragerii acestora. SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii: 10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament; 10.1.2. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la Campanie care are tiparit pe capac/sticker aplicat pe ambalajul codul promotional (vezi Sectiunea 6 - PRODUSE PARTICIPANTE); 10.1.2’ Sa cumuleze minim trei sanse (adica sa achizitioneze produse participante de minim 300 g in orice combinatie) pentru a putea participa la extragerea marelui premiu10.1.3. Sa trimita prin SMS la 1896 codul promotional tiparit pe capacul/stickerul aplicat pe ambalajul produselor participante la promotie ori codul extra in perioada 01 iulie 2010 ora 00:00:00, ora Romaniei si 01 septembrie 2010 ora 23:59:59, ora Romaniei conform sectiunii 8.1.; 10.1.4. Codul promotional tiparit pe capac/sticker sa fie identic cu cel primit de Organizator prin SMS 10.1.5. Participantul in cauza sa poata face dovada detinerii capacelor/ambalajelor (cutiilor de conserva) cu stickerul in original ce contin un codurile promotionale care au stat la baza alocarii numarului unic de identificare extras castigator, trimitand prin posta la OP 71-CP 1, Bucuresti, in termen de 5 zile lucratoare din data in care a fost anuntat telefonic ca este potential castigator.10.1.6. Codurile promotionale tiparite pe capacele/stickerele aplicat pe ambalajul produsului participant sa fie intreg si lizibil. 10.1.7 In cazul in care potentialul castigator s-a inscris in promotie cu o combinatie de coduri care au dus la cumularea numarului minim de sanse necesar pentru a intra in tragerea la sorti pentru marele premiu el trebuie sa faca dovada detinerii tuturor codurilor inscrise si care au fost desemnate castigatoarea.Validarea castigatorilor care participa la Campanie pe baza codurilor extra se va efectua pe baza acestora si a capacului/cutiei de conserva cu stickerul aplicat pe ambalajul produsului cumparat.  Nu se accepta inscrierea mai multor coduri promotionale printr-un singur mesaj SMS 10.1.8 Codul promotional sa fi fost trimis fara semne de punctuatie, spatii sau alte caractere, intocmai cum este mentionat in regulament; 10.1.9 Capacul/stickerul aplicat pe ambalajul produsului sa fie intreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ) si sa permita citirea cu usurinta a codului promotional castigator. 10.2. In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie sub rezerva indeplinirii cerintelor de la Sectiunea 11 de mai jos. Procedura de validare a rezervelor va fi aceeasi ca si in cazul castigatorilor. 10.3. Castigatorii nu vor fi validati in urmatoarele cazuri: 10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos; 10.3.2. Constatarea oricaror neconcordante intre codul unic extras drept castigator si cel comunicat, telefonic (SMS), duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv; 10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii capacului/cutiei de conserva cu stickerul aplicat pe ambalajul promotional in original ce contine un cod unic promotional valid 10.4. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului. SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILORa) Premiile Zilnice 11.1. Pe decursul a 5 zile lucratoare, dupa fiecare extragere, un reprezentant al Organizatorului va face 2 incercari telefonice de a contacta castigatorul fiecarui premiu, in intervale de timp diferite (de luni pana vineri, intre orele 9.00 – 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale). De asemenea, in cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin apel telefonic, Organizatorul va trimite castigatorului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data extragerii un SMS (text) prin care il va anunta asupra premiului castigatDupa contactarea prin apel telefonic sau SMS, Castigatorul trebuie sa trimita catre Organizator, la OP 71-CP 1, Bucuresti, in termen de 5 zile lucratoare (data limita a primirii ambalajelor) urmatoarele: a) capacul/cutia de conserva cu stickerul ce contine codul valid extras drept castigator - in cazul codurilor extra, se vor transmite catre Organizator capacele/cutiile de conserva cu stickerele care contin coduri promotionale cu erori de tiparire/productie pe baza carora a fost acordat codul extra; b) o copie dupa actul de identitate c) confirmarea adresei la care vrea sa fie livrat premiul Castigatorul va fi validat doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament. Voucherele pentru excursii vor fi expediate prin posta/curier de catre Organizator in cel mult 30 de zile lucratoare de la data primirii tuturor documentelor solicitate. Toate cheltuielile privind expedierea prin posta/curier a premiilor garantate vor fi suportate de Organizator. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru documentele trimise de castigator care nu ajung la Organizator, si nici pentru premiile care nu ajung la destinatia indicata de castigator sau ajung deteriorate din cauza functionarii defectuoase a serviciilor postale/curierat. Perioada pentru utilizarea voucherelor pentru excursie oferite ca premii in cadrul prezentei Campanii este de 20 iulie 2010- 17 aprilie 2011.Castigatorii premiilor zilnice sunt direct responsabili pentru alegerea perioadei, rezervarea/organizarea excursiei. Organizatorul acorda drept premii vouchere pentru excursii in Ardeal, deci acesta nu se va ocupa si de alte formalitati. Castigatorii trebuie sa faca rezervarea la Pensiune cu minim 3 saptamani inainte pentru a le fi garantata disponibilitatea camerelor.Validarea castigatorilor se va face in baza numarului de identificare unic extras castigator si a capacului /cutiei de conserva cu stickerul aplicat pe ambalajul produsului cumparat doar daca respecta prevederile prezentului Regulament B) Marele Premiu 11.2. Pe decursul a 5 zile lucratoare, dupa extragere, un reprezentant al Organizatorului va face 2 incercari telefonice de a contacta castigatorul fiecarui premiu, in intervale de timp diferite (de luni pana vineri, intre orele 9.00 – 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale). De asemenea, in cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin apel telefonic, Organizatorul va trimite castigatorului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data extragerii un SMS (text) prin care il va anunta asupra premiului castigat.Dupa contactarea prin apel telefonic sau SMS, Castigatorul trebuie sa trimita catre Organizator, la OP 71-CP 1, Bucuresti, in termen de 5 zile lucratoare (data limita a primirii ambalajelor) urmatoarele: a) capacul/capacele/cutia de conserva/cutiile de conserva cu stickerul/stickerele aplicat/e pe ambalajul/ambalajele ce contin/e codul/codurile valid/e extras/e drept castigator/oare - in cazul codurilor extra, se vor transmite catre Organizator capacele/cutiile de conserva cu stickerele care contin coduri promotionale cu erori de tiparire/productie pe baza carora a fost acordat codul extra; b) o copie dupa actul de identitate c) confirmarea adresei la care vrea sa fie livrat premiul d) o copie dupa extrasul sau de cont bancar in RON in care va fi platit premiul constand in bani Daca castigatorul nu are un cont bancar si refuza sa isi deschida unul si sa trimita documentele solicitate catre Organizator, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la anuntarea sa, calitatea de castigator ii este retrasa si premiul se acorda urmatoarei rezerve care indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament. Validarea castigatorului se va face in baza codului unic extras castigator si a capacului/capacelor/cutiei/cutiilor de conserva cu stickerul/ele aplicat/e pe ambalajul/ele produsului/lor participant/e in promotie cumparat/e. Castigatorul va fi validat doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament. Organizatorul va face viramentul bancar cu suma castigata, respectiv: ·          Marele premiu in valoare de 14139 EURO cu care castigatorul isi poate achizitiona un teren in ArdealPremiul este calculat la valoarea 1 EURO= 4.1 RON, iar din valoare lor se va retine impozitul de 16% conform prevederilor Codului Fiscal. in termen de 30 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor. Odata viramentul efectuat, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament 11.3. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, oras, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro si www.promotieardealul.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de data validarii lor.   11.4. Participantii care au castigat Premii Zilnice sau Marele Premiu si care nu respecta conditiile  de validare mentionare in Sectiunea 11.2. isi vor pierde orice drept asupra premiilor. 11.5. Daca unul dintre Premii nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participantul castigator a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, primul cod unic de rezerva in cadrul tragerii la sorti. Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, in ordinea cronologica a extragerii, celelalte numere unice de identificare extrase ca rezerva. Acesti Participanti vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data constatarii neindeplinirii de catre Participantul initial extras a conditiilor prezentului Regulament. Daca la epuizarea rezervelor va exista un Premiu neacordat, acesta nu se va mai acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul castigatorilor. SECTIUNEA 12. MINORII12.1 Persoanele minore (cu varsta mai mica de 18 ani la data inceperii promotiei) nu au dreptul sa participe in cadrul acestei campanii. SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE13.1 Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor castigatoare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele Ardealul participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele Ardealul participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati. SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOROrganizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 5089. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele participante la Campanie si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc in acest sens.14.1. Organizatorul si operatorul de marketing direct garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Str. Copilului, Nr. 14 – 18, Sector 1, in atentia Departamentului Marketing, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. 14.2. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007. 14.3. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18). 14.4. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC PRODUCTIE Ardealul SRL, cu sediul in Str. Copilului, nr. 14 - 18, sector 1, Bucuresti, Romania, in atentia Departamentului Marketing. 14.5. Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele si imaginea lor precum si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia. Datele colectate in aceasta campanie sunt:-          pentru participantii la promotie- numar de telefon mobil-          pentru castigatorii premiilor zilnice- nume, prenume, adresa completa  pentru completarea voucherelor-          pentru castigatorul Marelui Premiu: nume, prenume, CNP, serie CI/BI, cont bancar pentru predarea premiului si pentru pentru indeplinirea obligatiilor fiscaleSECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII15.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru: 15.1.1. Codurile primite prin SMS la 1896 inainte de data de 01 iulie 2010 ora 00:00:00; 15.1.2 Codurile primite prin SMS la 1896 dupa data de 01 septembrie 2010 ora 23:59:59; 15.1.3 Pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului; 15.1.4 Expedierea ambalajelor promotionale originale continand codul promotional valid corespunzator codului promotional castigator la alta adresa decat cea comunicata de Organizator; si nici pentru faptul ca ambalajul expediat se poate pierde pe drum din cauza serviciilor de curierat sau posta; 15.1.5 Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat 15.1.6 Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS sau care a stat la baza codului unic extras drept castigator nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului; 15.1.7 Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod care a stat la baza alocarii numarului de identificare unic extras castigator. In aceste cazuri va fi validat castigator acel participant care face dovada ca: a) detine capacul/cutia de conserva cu stickerul aplicat pe ambalaj in original continand codul unic inscris in promotie; b) este titularul datelor personale cu care s-a inscris in promotie; c) este titularul numarului de telefon care a stat la baza codului unic sau a obtinut acordul titularului numarului de telefon pentru trimiterea SMS-ului. 15.1.8 Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1896; 15.1.9 daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;
15.1.10. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.
15.2. Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora. 15.3. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare si care nu indeplinesc conditiile de validare specificate sectiunea 8.7 a regulamentului.15.4 Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1896 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul). 15.5 De asemenea, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru premiile care nu ajung la destinatie din cauza comunicarii eronate de catre castigator a adresei postale, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a invalida castigatorul fara nicio despagubire din partea Oragnizatorului. 15.6 Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la promotie ale caror coduri promotionale contin erori de tiparire/productie insa isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in conformitate cu dispozitiile Sectiunii 8.4 de mai sus. SECTIUNEA 16. TAXE16.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor si/sau a confirmarii de plata a premiului in contul indicat de castigatorul marelui premiu, toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului. 16.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1896, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la adresa Organizatorului sau trimiterii capacului/cutiei de conserva cu stickerul aplicat pe ambalajul cu cod promotional la adresa comunicata de Organizator sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei). SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILORNumele si prenumele castigatorilor validati, orasul, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista tuturor castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele, orasul si premiile castigate va fi publicata pe site-urile regulamentepromotii.ro si www.promotieardealul.ro , in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor. SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA18.1 Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. 18.2 Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora. 18.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale si numerele de identificare unice; b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor; c) erori in tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana; d) tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace; e) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia. 18.4. Enumerarea din sectiunea 18.3 nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ. SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE19.1 In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare  prin arbitrajul organizat de Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in conformitate cu regulile de procedura ale acestei curti. Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie pentru parti. Tribunalul arbitral va solutiona litigiul de drept cu aplicarea legii materiale romane. Locul arbitrajului este Bucuresti 19.2 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. PRODUCTIE Ardealul S.R.L., cu sediul in Str. Copilului, nr. 14-18, Sector 1, Bucuresti Romania, in atentia "Departamentul de marketing", in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data publicarii listei tuturor castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie. 19.3 Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale continand codul promotional valid. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul promotional prin SMS(ii) a primit SMS-ul sau mesajul de confirmare si (iii) detine capacul/cutia de conserva cu stickerul aplicat pe ambalajul promotional original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament; (iv) este titularul numarului de telefon care a stat la baza codului unic inscris  sau a obtinut acordul titularului numarului de telefon pentru trimiterea SMS-ului. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor. 19.4 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. 19.5 In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. 19.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate. 19.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei. SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL PROMOTIEI20.1 Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament. 20.2 Regulamentul Campaniei "Castiga o bucata de Ardeal!" va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la Info Line 021 272 3205 (linie telefonica cu tarif normal) de luni pana vineri intre orele 9h00 - 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale), sau pe site-urile www.regulamentepromotii.ro si www.promotieardealul.ro 20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public.SC Productie Ardealul SRL Prin ImputernicitBurghiu Gina 
 
Acesta promotie este valabila de la 2010-07-01 si expira la 2010-09-01  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24